Noapte.

Posted: aprilie 25, 2013 in Ceea ce simt.

Cu totii iubim noaptea.

Ori din cauza somnului,ori minunile pe care le facem pana dimineata.

Cea mai grozava senzatie pe care mi-o va putea darui vreodata noaptea este sa stau treaza alaturi de el.

In fiecare noapte din viitor.

Senzatia ma umple pe interior atunci cand ma uit la el si doarme ca un copil cuminte si la locul lui.

Impreuna in acelasi pat,impartind aceleasi stari,ascultand aceeasi muzica difuzata de postul nostru de radio preferat.

Toata vacanta noastra a fost o miscare lenesa a doua fiinte intrupate in aceeasi persoana.

Emanam atata caldura si iubire incat ii sufocam pe cei din jurul nostru.

Niciodata nu am mai simtit atat de multa daruire si dragoste si renuntare la sine ca sa ne multumim unul pe celalalt.

Noaptea mereu a fost acolo pentru noi tinandu-ne de urat.

Intotdeauna ai ce sa faci noaptea.

Mai faci o excursie neprevazuta,o actiune spontana.

Sau pur si simplu ne trezim din somnul adanc si vrem doar sa stam imbratisati sa vorbim.

Miere pentru sufletul meu.

Noapte,ce-mi faci?

Esti perversa,esti romantica,esti tot ce am nevoie.

Lasă un comentariu